Sportsklasser 7.-9. klasse

Brænder du for din sport - og har du lyst til at prøve dit talent af? Så er Svendborgs sportsklasser sikkert noget for dig!

Sportsklasserne er et særligt spor for talenter i 7.-9. klasse på Nymarkskolen i Svendborg. Her kan optages atleter fra alle sportsgrene, og træningen er baseret på skadesforebyggende fysisk grundtræning. Du kan læse mere om, hvad det kræves at blive optaget her.

Du kan læse mere om, hvad Sportsklasserne tilbyder i konceptet og plakaten til højre. Der er optag til kommende 7. klasse hvert forår. Ansøgningsfrist kan du se her på siden inden jul. I løbet af året kan der laves ekstraoptag, såfremt der er elever som stopper i en af sportsklasserne. Dette annonceres ligeledes her på siden.

Ansøgningsskema m.v. sendes elektronisk til skolen på Nymarkskolen@svendborg.dk. Hvis du har problemer med at sende elektronisk, kan du også sende med almindelig post til Nymarkskolen, Marslevvej 1, 5700 Svendborg.

Se mere i videoen her:

Dokumenter mediebibliotek